Proszowice, 21 października 2021 r.
WIP-RI.7021.259.2021.WK
Zapytanie ofertowe
Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice zaprasza do składania ofert dla zamówienia o nazwie
„Przebudowa drogi wewnętrznej km 0+007 do 0+280 w miejscowości Ostrów dz. ewid. 848/13, 848/14, 747/5”
I. Zamawiający;
Gmina Proszowice z siedzibą ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice
NIP: 682-160-44-69 Regon: 351556033, e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia;
Klasyfikacja robot według Wspólnego Słownika Zamówień; 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233220-7 - Roboty drogowe 45233140-2, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elementów odwodnienia w pasie drogi wewnętrznej, budowa chodnika o nawierzchni z kostki betonowej (materiał inwestora znajduje się w miejscowości Niegardów, gm. Koniusza na utwardzonym placu – dojazd z drogi publicznej), przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej.
III. Termin wykonania zamówienia;
Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy a termin zakończenia na dzień 27.12.2021 r.
IV. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym;
Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o posiadaniu przez Wykonawcę zdolność do realizacji zamówienia (w zakresie doświadczenia, posiadanej wiedzy, dysponowania określonym sprzętem, dysponowania osobami o określonym poziomie wykształcenia, wiedzy i umiejętności zdolnych zrealizować zamówienie).
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zaakceptowali wszystkie warunki wykonania zamówienia, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.
V. Kryteria oceny ofert;
Głównym kryterium oceny jest najniższa cena za realizację zamówienia.
VI. Oferta powinna zawierać;
Nazwę zamówienia, cenę za wykonanie zamówienia określona na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1 do nn. zapytania, termin realizacji zamówienia (nie dłuższy niż termin wykonania zamówienia określony w pkt. III), datę i podpis wykonawcy.
VII. Miejsce i termin składania ofert;
Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Proszowice ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice lub drogą elektroniczną na adres e-mail: um@proszowice.pl w terminie do dnia 28.10.2021 r. do godz. 9:00. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
VIII. Osoba do kontaktu;
Włodzimierz Klęk, tel. 12 385-12-20, e-mail: wklek@um.proszowice.pl
IX. Informacje uzupełniające;
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Proszowice z siedzibą w (32-100) Proszowicach ul. 3 Maja 72, tel. (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55, email: sekretariat@um.proszowice.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Damian Król, e-mail: iodo@proszowice.pl,
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,
4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,
5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu,
7) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
8) posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załącznik: