Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor w Biurze Rady i Promocji.
Nazwa i adres jednostki.
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice.
Określenie stanowiska urzędniczego.
Inspektor, pełny etat (40 godzin tygodniowo).
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
I. Wymagania niezbędne (formalne).
- Obywatelstwo polskie.
- Nieposzlakowana opinia.
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce. Preferowane kierunki: dziennikarstwo, marketing, zarządzanie, administracja.
- Co najmniej 3 letni staż pracy.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym.
Osoby, które nie spełniają wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
II. Wymagania dodatkowe.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność zarządzania czasem i samodzielnego organizowania własnej pracy.
- Odpowiedzialność, rzetelność i komunikatywność.
- Umiejętność analitycznego myślenia, zdolność do pracy pod presją czasu, kreatywność, umiejętność selekcji informacji.
- Dyspozycyjność.
- Znajomość nowoczesnych trendów związanych z mediami społecznościowymi.
- Biegła znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych.
- Umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści promocyjnych, w tym pisanie artykułów, postów.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
- Współpraca z mediami.
- Coroczne opracowywanie i realizowanie Programu współpracy Gminy Proszowice z organizacjami pozarządowymi.
- Organizowanie spotkań dotyczących współpracy gminy z organizacjami pozarządowymi.
- Prowadzenie elektronicznej bazy danych o organizacjach pozarządowych.
- Podejmowanie działań na rzecz wspierania, rozwoju i aktywizacji organizacji pozarządowych oraz organizowanie szkoleń dla tych organizacji.
- Dbanie o wizualizację miasta i gminy – tablice ogłoszeniowe, słupy ogłoszeniowe, tablice reklamowe, budynek urzędu.
- Techniczna obsługa wystaw, pokazów i imprez.
- Współdziałanie z podmiotami nie zaliczanymi do sektora finansów publicznych a realizujących zadania gminy (organizacje pozarządowe, stowarzyszenia inne niż sportowe) oraz nadzór nad prawidłowością wydatkowanych przez nie środków finansowych przekazywanych przez gminę.
- Kreowanie i współdziałanie przy organizowaniu imprez promocyjno - kulturalnych (konferencje, targi, spotkania).
- Przygotowanie zaproszeń, ulotek i plakatów informacyjno - promocyjnych.
- Informowanie o zadaniach publicznych, które będą realizowane w danym roku oraz ogłaszanych konkursach ofert na realizację zadań publicznych.
- Realizowanie kompleksowej dokumentacji fotograficznej lub audiowizualnej oraz prowadzenie archiwum wydarzeń.
- Koordynowanie prac związanych z realizacją Budżetu.
- Wykonywanie zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów prezydenta, do sejmu, senatu, samorządów i referendum, wybory ławników,
- Organizowanie i obsługa zebrań jednostek pomocniczych na wsi,
- Organizacja, obsługa narad i konferencji zwołanych przez Przewodniczącego Rady dotyczących komisji skarg, wniosków i petycji,
- Organizacja i obsługa Komisji Rewizyjnej,
- Prowadzenie rejestru skarg i wniosków skierowanych do Rady Miejskiej.
IV. Informacja o warunkach pracy.
- Forma zatrudnienia - umowa o pracę, w wymiarze pełnego etatu, zawarta zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o pracownikach samorządowych.
- Brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełny wymiar – 40 godzin tygodniowo.
V. Wymagane dokumenty.
1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie - załącznik nr 1.
2. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - załącznik nr 2.
3. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – załącznik nr 2.
4. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii – załącznik nr 2.
5. Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych - załącznik nr 3.
6. W przypadku osób ze szczególnymi potrzebami, należy zgłosić potrzebę:
a) skorzystania z własnych urządzeń lub rozwiązań wspomagających pracę,
b) dostosowania materiałów używanych podczas naboru,
c) zwiększenia czasu dla poszczególnych etapów podczas przeprowadzanego naboru.
7. W przypadku dokumentów składanych w formie papierowej dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane odręcznie przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na każdym dokumencie.
8. W przypadku dokumentów składanych w formie elektronicznej, wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym określonych w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawie o dowodach osobistych oraz ustawie o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
W miesiącu czerwcu 2022 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi więcej niż 6 %.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć:
1) w formie tradycyjnej w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: "Inspektor Biura Rady i Promocji".
a) w Sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta Proszowice, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice albo
b) przesłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu Gminy i Miasta Proszowice, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice.
2) w formie elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym określonych w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawie o dowodach osobistych oraz ustawie o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
a) na adres e-mail rekrutacja@proszowice.pl albo
b) na elektroniczną skrzynkę ePUAP: /1214053/skrytka.
2. Termin składania ofert upływa dnia 20 lipca 2022 r. o godz. 10.00.
3. Za termin złożenia dokumentów, uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Gminy i Miasta Proszowice.
4. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż określona w ust. 1 albo wpłyną do Urzędu Gminy i Miasta Proszowice po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane i po zakończeniu naboru będą podlegały zwrotowi.
5. Analiza nadesłanych ofert nastąpi komisyjnie 20 lipca 2022 r. o godz. 12:00 w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice w pokoju 54, I piętro.
VII. Sprawdzenie wiedzy i umiejętności.
1. Lista kandydatów spełniających warunki formalne zostanie umieszczona:
a) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta Proszowice,
b) na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta Proszowice.
2. Sprawdzenie wiedzy i umiejętności określonych w wymaganiach określonych w ogłoszeniu o naborze będzie przeprowadzone w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Obowiązek informacyjny:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta Proszowice reprezentowany przez Burmistrza Gminy i Miasta Proszowice,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Pan Damian Król, tel. 12 385 12 23, e-mail: iodo@proszowice.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji nie dłuższy niż 3 miesiące a następnie poddane zniszczeniu,
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne - wyłącznie na potrzeby rekrutacji,
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice
Grzegorz Cichy