znak sprawy: WIP-RIF.7013.22.2023
Zaproszenie do złożenia ofert
(oznaczane dalej jako "Zaproszenie")
Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice zaprasza do podania ceny na realizację zadania:
Remont drogi gminnej nr 160199K ul. Nowa w m. Proszowice km 0+000 - 0+166
Zamawiający:
Gmina Proszowice
ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice
tel.: (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55
adres poczty elektronicznej: um@proszowice.pl
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielenia zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 130 000 zł.
Proszowice, październik 2023
CZĘŚĆ I.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 160199K ul. Nowa w m. Proszowice km 0+000 - 0+166. Szczegółowy zakres prac stanowi przedmiar robót – Załącznik nr A
- Planowane roboty drogowe będą prowadzone na działkach będących we władaniu Gminy Proszowice. Sposób użytkowania działek nie ulegnie zmianie.
- Szczegółowy zakres prac stanowi przedmiar robót – Załącznik nr A
- Ponadto Wykonawca będzie obowiązany do:
- utrzymywania drożności komunikacyjnej dróg, chodników oraz zabezpieczenia miejsc wykonywania robót,
- wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczania i porządkowania terenu budowy.
- Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
- 45233140-2 Roboty drogowe
- 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
CZĘŚĆ II.
TERMIN I WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Zamawiający przewiduje realizację robót budowlanych do dnia 15.12.2023 r.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
- Za cały przedmiot zamówienia Wykonawca poda cenę oferty brutto, która będzie uwzględniać należny podatek VAT zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług
- Do ceny ofert należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
CZĘŚĆ III.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
CZĘŚĆ IV.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY
- Wykonawca zobowiązany jest do złożenia „Oświadczenia”, (Załącznik nr 2) stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w części V pkt 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie to stanowi potwierdzenie, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazuje ich spełnianie.
CZĘŚĆ V.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert określonego w części VIII niniejszego Zaproszenia.
CZĘŚĆ VI.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Wykonawca powinien obliczyć cenę oferty brutto na podstawie przedmiaru robót sporządzając kosztorys ofertowy metodą kalkulacji uproszczonej, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiotem zamówienia, a następnie wpisać cenę (brutto) oferty za wykonanie całości przedmiotu zamówienia w Załączniku 1 (oferta).
- W cenie, o której mowa w ust. 1, należy uwzględnić podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązujących stawek, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, z późn. zm.).
- Tak podana cena będzie stanowiła wynagrodzenie ryczałtowe. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w szczególności wartość wszystkich materiałów, urządzeń i konstrukcji potrzebnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia
Kosztorys będzie służył do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego, będzie również podstawą do weryfikacji ceny oferty.
CZĘŚĆ VII.
PRZYGOTOWANIE OFERTY:
1. Oferta winna być sporządzona pisemnie, w języku polskim, zgodnie ze wzorem w załączniku „Formularz ofertowy”, podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wskazane w KRS lub CEIDG;
2. Oferta powinna zawierać:
- formularz ofertowy (Załącznik nr 1 - formularz oferta) z podaniem ryczałtowej wartości (brutto/netto) oraz okresem gwarancji.
- oświadczenie (Załącznik nr 2 - oświadczenie) stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
CZĘŚĆ VIII.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 8 listopada 2023 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego:
- osobiście – pok. nr 45,
- listownie wraz z oświadczeniem (oświadczeniami) należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym adresem Zamawiającego: Gmina Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72, nazwą zadania: „Remont drogi gminnej nr 160199K ul. Nowa w m. Proszowice km 0+000 - 0+166”– OFERTA oraz opatrzonym nazwą i adresem Wykonawcy.
- Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Wioleta Gawron, tel. 12 385 12 25
- elektronicznie (w formie zeskanowanych, podpisanych dokumentów i przesłanych plików) na adres: e-mail: wgawron@um.proszowice.pl
2. Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Gminy Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72, pok. nr 45, w dniu 8 listopada 2023 r. o godz. 10:30.
CZĘŚĆ IX.
KRYTERIA WYBORU
- 100% - najniższa cena
CZĘŚĆ X.
FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
- Po terminie wyboru najkorzystniejszej z ofert Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę którego oferta została wybrana oraz zostanie wspólnie ustalone miejsce i termin zawarcia umowy.
- Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, przekaże Zamawiającemu informacje niezbędne do przygotowania umowy.
CZĘŚĆ XI.
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Proszowice z siedzibą w (32-100) Proszowicach ul. 3 Maja 72, tel. (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55, e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Proszowice jest Pan Damian Król, e-mail: iodo@proszowice.pl,
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,
4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,
5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu,
7) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
8) posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice
Grzegorz Cichy
Proszowice, dnia 24.10.2023 r.
Wprowadził: Dominik Ochęduszko