Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Referent w Biurze Rady i Promocji w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice (pełny etat)
Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice
Określenie stanowiska urzędniczego
Referent, pełny etat (40 godzin tygodniowo)
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
I. Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku
1. Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Wykształcenie średnie.
6. Co najmniej dwu letni staż pracy.
7. Biegła znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
8. Stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe
1. Umiejętność pracy w zespole.
2. Umiejętność zarządzania czasem i samodzielnego organizowania własnej pracy.
3. Odpowiedzialność, rzetelność i komunikatywność.
4. Umiejętność analitycznego myślenia, zdolność do pracy pod presją czasu.
5. Kreatywność, umiejętność selekcji informacji.
6. Dyspozycyjność.
Osoby, które nie spełniają wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wykaz zadań związanych ze stanowiskiem pracy
1. Współpraca i koordynowanie działań z zakresu kontaktów z mediami oraz polityki informacyjnej Urzędu.
2. Udzielanie odpowiedzi na zapytania mediów zgodnie z prawem prasowym i ustawą o dostępie do informacji publicznej.
3. Przygotowywanie informacji prasowych dla mediów, relacji z wydarzeń, w których uczestniczy Burmistrz bądź wydarzeń organizowanych albo współorganizowanych przez Gminę.
4. Redagowanie materiałów i publikacja na stronie internetowej oraz moderacja profili Urzędu w mediach społecznościowych.
5. Organizowanie konferencji prasowych Burmistrza.
6. Redagowanie pism, przemówień Burmistrza.
7. Prowadzenie prac związanych z prezentowaniem i promowaniem Gminy na targach, wystawach, misjach gospodarczych oraz innych imprezach promocyjnych, a także współdziałanie w tym zakresie z organizacjami pozarządowymi i przedsiębiorcami.
8. Organizowanie spotkań dotyczących współpracy gminy z organizacjami pozarządowymi.
9. Prowadzenie elektronicznej bazy danych o organizacjach pozarządowych.
10. Podejmowanie działań na rzecz wspierania, rozwoju i aktywizacji organizacji pozarządowych oraz organizowanie szkoleń dla tych organizacji, współpraca z nimi poprzez organizowanie konkursów a także tworzenie programu współpracy i sporządzanie wymaganych sprawozdań.
11. Organizacja i udział w wystawach, pokazach i imprezach organizowanych przez Gminę z uwagi na zadania wynikające z zakresu obowiązków.
12. Kreowanie i organizowanie imprez promocyjno - kulturalnych (konferencje, targi, spotkania).
13. Przygotowywanie zaproszeń, ulotek i plakatów informacyjno - promocyjnych.
14. Fotografowanie i nagrywanie materiałów filmowych promujących Gminę oraz wydarzeń organizowanych przez Gminę wynikających z zakresu obowiązków.
15. Koordynowanie prac związanych z realizacją Budżetu Obywatelskiego.
16. Organizowanie działań promocyjno - informacyjnych w tym spotkań z przedsiębiorcami z zakresu Obsługi Punktu Inwestora.
17. Informowanie o zadaniach publicznych, które będą realizowane w danym roku oraz ogłaszanych konkursach i ofertach na realizację zadań publicznych a także umieszczanie na bieżąco aktualnych informacji o tych wydarzeniach z zakresu promocji na stronie internetowej gminy Proszowice.
18. Realizowanie kompleksowej dokumentacji fotograficznej lub audiowizualnej oraz prowadzenie archiwum wydarzeń.
19. Prowadzenie procedur związanych z tworzeniem insygniów Gminy - herb, flaga, sztandar, medal, znak logo - oraz opracowywanie regulaminów ich używania.
20. Nadzór nad przestrzeganiem zasad używania insygniów Gminy.
21. Prowadzenie prac związanych z tworzeniem materiałów i przedmiotów promujących Gminę oraz nadzór nad ich dystrybucją.
22. Znajomość nowoczesnych trendów związanych z social media.
23. Umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści promocyjnych, w tym pisanie artykułów, postów.
24. Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodnym posługiwaniu się językiem w wielu sytuacjach.
IV. Informacja o warunkach pracy
1. Forma zatrudnienia - umowa o pracę, w wymiarze pełnego etatu, zawarta zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o pracownikach samorządowych.
2. Brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
3. Czas pracy: pełny wymiar - 40 godzin tygodniowo.
4. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy).
5. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej, umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
6. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (3 miesiące). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy, na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
V. Wymagane dokumenty
1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie - załącznik nr 1.
2. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - załącznik nr 2.
3. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - załącznik nr 2.
4. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - załącznik nr 2.
5. Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych - załącznik nr 3.
6. W przypadku osób ze szczególnymi potrzebami, należy zgłosić potrzebę:
a) skorzystania z własnych urządzeń lub rozwiązań wspomagających pracę,
b) dostosowania materiałów używanych podczas naboru,
c) zwiększenia czasu dla poszczególnych etapów podczas przeprowadzanego naboru.
7. W przypadku dokumentów składanych w formie papierowej dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane odręcznie przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na każdym dokumencie.
8. W przypadku dokumentów składanych w formie elektronicznej, wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym określonych w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawie o dowodach osobistych oraz ustawie o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
W miesiącu marcu 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi więcej niż 6 %.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć:
a) w formie tradycyjnej w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Referent w Biurze Rady i Promocji w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice, przesłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu Gminy i Miasta Proszowicach, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice.
b) w formie elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym określonych w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawie o dowodach osobistych oraz ustawie o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
- na adres e-mail rekrutacja@proszowice.pl albo
- na elektroniczną skrzynkę ePUAP: /1214053/SkrytkaESP
2. Termin składania ofert upływa dnia 5 maja 2025 r. o godz. 9:30.
3. Za termin złożenia dokumentów, uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Gminy i Miasta Proszowice.
4. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż określona w ust. 1 albo wpłyną do Urzędu Gminy i Miasta Proszowice po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane i po zakończeniu naboru będą podlegały zwrotowi.
5. Analiza nadesłanych ofert nastąpi komisyjnie 5 maja 2025 r. o godz.10:00 w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice w pokoju 54, I piętro.
VII. Sprawdzenie wiedzy i umiejętności.
1. Lista kandydatów spełniających warunki formalne zostanie umieszczona:
a) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta Proszowice,
b) na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta Proszowice.
2. Sprawdzenie wiedzy i umiejętności określonych w wymaganiach określonych w ogłoszeniu o naborze będzie przeprowadzone w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Obowiązek informacyjny:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U.UE.L.2016.119.1) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta Proszowice reprezentowany przez Burmistrza Gminy i Miasta Proszowice,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Pan Damian Król, tel. 12 385 12 23, e-mail: iodo@proszowice.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji nie dłuższy niż 3 miesiące a następnie poddane zniszczeniu,
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne - wyłącznie na potrzeby rekrutacji,
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Wprowadził: Dominik Ochęduszko