Proszowice, dn. 6 maja 2025 r.
WIP-RI.7021.117.2025
Zapytanie ofertowe
Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice zaprasza do składania ofert dla zamówienia o nazwie
"Odnowienie oznakowania poziomego dróg gminnych"
I. Zamawiający
Gmina Proszowice z siedzibą ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice
NIP: 682-160-44-69 Regon: 351556033, e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia
Klasyfikacja robot według Wspólnego Słownika Zamówień; 45233221-4 Malowanie nawierzchni.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Odnowienie oznakowania poziomego dróg gminnych".
III. Termin wykonania zamówienia
Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy a termin zakończenia na dzień 30 czerwca 2025 r.
IV. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym
Złożenie oferty jest równoznaczne z oświadczeniem o posiadaniu przez Wykonawcę zdolność do realizacji zamówienia (w zakresie doświadczenia, posiadanej wiedzy, dysponowania osobami o określonym poziomie wykształcenia, wiedzy i umiejętności zdolnych zrealizować zamówienie).
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zaakceptowali wszystkie warunki wykonania zamówienia, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.
V. Kryteria oceny ofert
Głównym kryterium oceny jest najniższa cena za realizację zamówienia.
VI. Oferta powinna zawierać
Nazwę zamówienia, cenę za wykonanie zamówienia określona na podstawie przedmiaru robót do nn. zapytania, termin realizacji zamówienia (nie dłuższy niż termin wykonania zamówienia określony w pkt. III) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu ofertowym, datę i podpis wykonawcy.
VII. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Proszowice ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice lub drogą elektroniczną na adres e-mail: wklek@um.proszowice.pl w terminie do dnia 14 maja 2025 r. do godz. 9:00. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
VIII. Osoba do kontaktu
Włodzimierz Klęk, tel. 12 385-12-20, e-mail: wklek@um.proszowice.pl
IX. Informacje uzupełniające
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej "RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Proszowice z siedzibą w (32-100) Proszowicach ul. 3 Maja 72, tel. (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55, email: sekretariat@um.proszowice.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Damian Król, e-mail: iodo@proszowice.pl
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,
4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy
5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy
6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu
7) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany
8) posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice
Grzegorz Cichy
Wprowadził: Dominik Ochęduszko