Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia o nazwie:
„Świadczenia dla Gminy Proszowice usługi transportowej w ramach przewozów regularnych autobusami na linii komunikacyjnej o charakterze użyteczności publicznej”
I. Zamawiający;
Gmina Proszowice z siedzibą ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice
NIP: 682-160-44-69 Regon: 351556033, e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia;
Klasyfikacja według Wspólnego Słownika Zamówień; 60112000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.
Przedmiot zamówienia świadczeniu usługi transportowej w ramach przewozów regularnych
na linii komunikacyjnej o charakterze użyteczności publicznej w roku 2023r. na trasie Proszowice- Żębocin-Jakubowice - 26 km według rozkładu jazdy:
- Proszowice Kolejowa
- Łaganów 1
- Łaganów 2
- Łaganów 3
- Więckowice 1
- Więckowice 2
- Żębocin 1
- Żębocin 2
- Jakubowice 1
- Jakubowice 2
- Proszowice Szpital
- Proszowice Kolejowa
Szacunkowe godziny odjazdów z przystanków początkowych, to pierwszy kurs poranny: przystanek Proszowice godz. 6.45, drugi kurs popołudniowy: przystanek Proszowice godz. 14.45.
Organizator wymaga od wykonawcy na wymienionej trasie łącznie przynajmniej 2 kursów dziennie autobusem/busem do przewozu pasażerów w okresie od 01.04.2023 do 31.12.2023 r. - 8 miesięcy (pięć dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i świąt przypadających w tygodniu) w godzinach uzgodnionych z Organizatorem z zastrzeżeniem, że godziny odjazdów z przystanków początkowych mogą ulec zmianie do 30 minut w zależności od potrzeb pasażerów.
Wykonawca musi dysponować przynajmniej 1 pojazdem, nie starszym niż 2010 na co najmniej 20 miejsc pasażerskich siedzących.
Wielkość pracy eksploatacyjnej w okresie trwania umowy szacuje się na
26 wozokilometrów dziennie x 188 dni dowozu co daje szacunkowo 4,888 tyś wozokilometrów.
Przewóz osób odbywać się będzie na podstawie wydanych biletów miesięcznych i jednorazowych, których cena będzie podana w formularzu ofertowym.
Wykonawca opracuje i przedstawi do akceptacji i ewentualnych korekt rozkład jazdy.
Zaakceptowany rozkład jazdy Wykonawca na własny koszt umieści na wszystkich przystankach, na których będzie się zatrzymywał.
Wykonawca będzie posiadał kasę rejestrującą, która umożliwi określenie kwoty dopłat do przewozów podziale na poszczególne kategorie ulg biletowych.
Sprzedaż biletów miesięcznych Wykonawca będzie dokonywał na uruchomionych linii po uzgodnieniu z Organizatorem, będzie pobierał od każdego pasażera opłatę za przejazd i wydawał bilet jednorazowy/ miesięczny, potwierdzający uiszczenie opłaty z uwzględnieniem ulg zgodnie z cennikiem opłat.
Wykonawca zobowiązany jest do honorowania uprawnień jakie posiadają pasażerowie do przejazdów na podstawie ulgowych biletów, jeżeli wynikają one z ustawy, w szczególności ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego.
Przewozy osób odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym i przepisach wykonawczych do wymienionej ustawy, a w szczególności wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 202r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, odnoszących się do autobusów regularnej komunikacji publicznej.
W związku ze świadczeniem usług przewozowych Wykonawcy od Organizatora przysługiwać będzie w okresach miesięcznych dopłata do deficytu pojedynczej linii komunikacyjnej stanowiącej ujemny wynik finansowy netto dla tej linii, nie uwzględniając rozsądnego zysku ( definicja kwoty deficytu opisana w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 16 maja 2019r. o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej), odpowiadającej iloczynowi rzeczywistej liczby wozokilometrów zrealizowanych w danym miesiącu i stawki dopłaty do 1 wozokilometra. Wysokość zaoferowanej stawki dopłaty do 1 wozokilometra będzie stawką maksymalna.
Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca musi posiadać uprawnienia ( zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego) na wykonanie transportu drogowego osób zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zezwolenie na każdą z linii komunikacyjnych objętych umową.
Zawarcie umowy będzie uwarunkowane otrzymaniem przez Gminę Proszowice dopłaty od Wojewody Małopolskiego na uruchomienie regularnych linii publicznych przewozów autobusowych
III. Termin wykonania zamówienia
Od 01.04.2023 r. do 31.12.2023 r..
IV. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym;
Złożenie oferty zgodnej z formularzem, stanowiącym załącznik nr 1 do nn. zapytania jest równoznaczne z oświadczeniem o posiadaniu przez Wykonawcę zdolność do realizacji zamówienia (w zakresie doświadczenia, posiadanej wiedzy, dysponowania określonym sprzętem, dysponowania osobami o określonym poziomie wykształcenia, wiedzy i umiejętności zdolnych zrealizować zamówienie).
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zaakceptowali wszystkie warunki wykonania zamówienia, o których mowa w Projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do nn. zapytania.
V. Kryteria oceny ofert;
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający za ofertę najkorzystniejszą uznana ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Kryterium „Cena”
Cena Liczba punktów: C = (Cmin/Cof) x 100 x 60% , gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
- Cof – cena podana w badanej ofercie
Kryterium "Czas podstawienia pojazdu zastępczego"
Liczba punktów: D = Do x 100 x 40% , gdzie:
- Do – ilość punktów oferty badanej
Zamawiający będzie przyznawał punkty za czas podstawienia pojazdu zastępczego według następujących kryteriów:
powyżej 40 minut – 10 pkt;
od 30 – 40 minut włącznie – 10pkt ;
od 20 – 30 minut włącznie – 30 pkt.
do 20 minut włącznie – 40 pkt.
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda czasu podstawienia pojazdu zastępczego, Zamawiający przyjmie czas powyżej 40 minut i przyzna Wykonawcy
10 pkt w ocenie ofert.
Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. uzyskała najwyższą łączną ilość punktów w powyższych kryteriach obliczoną wg wzoru O = C+D
VI. Oferta;
Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do nn. zapytania.
VII. Miejsce i termin składania ofert;
Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Proszowicach ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice lub drogą elektroniczną na adres e-mail: um@proszowice.pl w terminie do dnia 22 marca 2023 r. do godz. 900.
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
VIII. Osoba do kontaktu;
Włodzimierz Klęk, tel. 12 386-10-05, e-mail: wklek@um.proszowice.pl
Paweł Sowa, tel. 12 386-10-05, e-mail: psowa@um.proszowice.pl
IX. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Proszowice z siedzibą w (32-100) Proszowicach ul. 3 Maja 72, tel. (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55, email: sekretariat@um.proszowice.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Damian Król, e-mail: iodo@proszowice.pl,
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,
4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,
5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu,
7) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
8) posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki: