Proszowice, 13 kwietnia 2023 r.
PPA.8141.11.2023.ACB
Zapytanie ofertowe
Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice zaprasza do składania ofert dla zamówienia o nazwie:
"Przystosowanie pomieszczenia po archiwum zakładowym na Punkt Konsultacyjny dla osób uzależnionych i współuzależnionych"
I. Zamawiający:
Gmina Proszowice z siedzibą w Proszowicach ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice
NIP: 682-160-44-69 REGON: 351556033, e-mail: um@proszowice.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczenia po archiwum zakładowym, mieszczącym się w piwnicy Urzędu Gminy i Miasta Proszowice, na Punkt konsultacyjny dla osób uzależnionych i współuzależnionych, który jest zgodny z kosztorysem inwestorskim.
Wartość kosztorysowa robót: 30 000,00 zł.
III. Termin wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy a termin zakończenia na dzień 31.07.2023 r.
IV: Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
Złożenie oferty jest jednoznaczne z oświadczeniem o posiadaniu przez Zleceniobiorcę zdolności do realizacji zamówienia (w zakresie doświadczenia, posiadanej wiedzy, dysponowania osobami o określonym poziomie wykształcenia, wiedzy i umiejętności zdolnych zrealizować zamówienie).
O zamówienie mogą ubiegać się Zleceniobiorcy, którzy zaakceptowali wszystkie warunki wykonania zamówienia, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.
V. Kryteria oceny ofert:
Głównym kryterium oceny jest najniższa cena za realizację zamówienia.
VI. Oferta powinna zawierać:
Nazwę zamówienia, cenę za wykonanie zamówienia, termin realizacji zamówienia (nie dłuższy niż termin wykonania zamówienia określony w pkt. III) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu ofertowym, datę i podpis wykonawcy.
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Proszowice ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice lub drogą elektroniczną na adres e-mail: achmielnicka@um.proszowice.pl w terminie do dnia 28.04.2023 r. do godz. 12:00. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
VIII. Osoba do kontaktu:
Aneta Chmielnicka-Bogacz, tel. 12 386-10-20 wew. 571,
e-mail: achmielnicka@um.proszowice.pl
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej "RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Proszowice z siedzibą w (32-100) Proszowicach ul. 3 Maja 72, tel. (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55,
email: sekretariat@um.proszowice.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Damian Król,
e-mail: iodo@proszowice.pl,
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,
4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,
5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu,
7) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
8) posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c.
Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice
Grzegorz Cichy
Wprowadził: Dominik Ochęduszko